Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

WoW bilder.

Publicerad 2007-11-29 23:33:34 i Allmänt,

Den här gången blir det inte så mkt skrivet.ska helt enkelt bara dela med mig av lite WoWbilder för skojs skull:D är så stolt över att jag har lärt mig att ta sådana.


Det här är då min jätteläckra troll hunter morchera som jag har lagt ner hela min själ på :D känner mig som en stolt mamma.

image35

image37


Och det här är testbilden som jag tog när jag och Niko var extremt uttråkade och satt med våra allygubbar och flummade oss en sen kväll.[note:detta betyder inte att jag gillar allysar] :D

image36

Så nu har ni fått se lite av gubbarna jag sysselsätter mig med på dagarna.

kommer väl fler nån gång när jag har orkat vara ambitiös och ta bilder på mer intressanta grejer:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela