Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

förvandling.

Publicerad 2007-10-10 03:15:38 i Allmänt,

Jag har insett att jag nog får ta och göra om min blogg lite,skriva om alla ytterst intressanta *host* grejer som jag gör på dagarna.annars kommer jag aldrig att få skriva något i den eftersom jag inte verkar sitta och filosofera över så många olika saker numera.

Så från och med nu kommer detta att bli bloggen om kaffos extremt intressanta och avancerade liv där allt om hennes vänner,familj och diverse andra ytliga kontakter kommer att förtäljas. Förutom dom små sällsynta händelserna som är av så ytterst pinsam eller privat karaktär så att dom helt enkelt inte går att nämna av respekt för dom berörda parterna och vissa regler som säkert existerar om vad som är socialt accepterat att skriva om i en blogg som är tillgänglig för alla att läsa. [ för jag bryr mig faktiskt verkligen om sånt..faktiskt..jag lovar :D  ]

Sen för att piffa upp det hela så blir det nog att krydda det med en högst intressant länk jag har lyckats hitta eller en bild som jag helt enkelt bara måste dela med mig av till alla för att berika deras liv, som säkert egentligen är mkt mer intressant än mitt och inte alls behöver bli berikat av några små bilder eller ord för att kännas fullständigt givande:D

så med dom orden så inviger jag härmed kaffos new and improved blogg.

read it and weep.


Dagens länk blir http://www.darklegacycomics.com/index.html som en liten wowspelare tipsade mig om.den sidan har fått mig att skratta så mkt så jag säkert har förlängt mitt liv med en hel dag åtminstonde:D

image18

den här bilden blir det helt enkelt för att jag känner mig lite smått sentimental och längtar tillbaka till sommarkvällarna när man satt på strömlida och snackade skit med diverse vänner.tycker själv den fångade den helt underbara och lite sagolika utsikten som är där, om man nu ska vara ännu mer mjuk och poetisk(?!) [men fan ta turisten som satt ivägen]

Kommentarer

Postat av: Azze

Publicerad 2007-10-10 12:37:29

OMG!

Kaffo goes deep ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela