Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

Ny lägenhet,nya bravader.

Publicerad 2007-10-22 12:25:54 i Allmänt,

Idag så ringde Pitebo till mig och informerade mig om att jag låg först i kön på en tvåa som jag hade tackar ja till. Jag blev faktiskt aningen chockad eftersom jag aldrig trodde jag skulle kunna få en tvåa med så få poäng som jag hade, men där ser man. Ibland har man tur. Så nu är Kaffo grymt lycklig och planerar redan vad som måste inhandlas och fixas innan flytten. Lägenheten är också mkt,mkt billigare än den här och inte så mkt mindre faktiskt,den är på 52 kvadrat. Med en rejäl balkong dessutom,den balkongen som jag har på den här är grymt mkt smalare.

Hyran ligger iaf på 3487 kr eller nånstans där i närheten, minns inte exakt nu. Och området är skitfint, enda nackdelen är dock att jag kommer att få lite längre till ICA, men i andra hand så kommer jag att hamna fruktansvärt nära statoil och en liten kiosk där man iaf kan handla det nödvändigaste.

Så nu vet ni, blev inte ett så intressant inlägg den här gången men ja, jag har helt enkelt inte så mkt annat intressant att berätta.

Dagens länk går till youtube där jag hittade en riktigt bra gjord musikvideo gjord på mitt favoritspel som jag ska börja om att spela igen, nämligen Final Fantasy 9. Den är värd att se även för er som inte spelar Final Fantasy.

http://www.youtube.com/watch?v=YFe2BSOvD4o

Och bilden blir självklart på min nya lägenhet.

image27

Så lev och må bra mina vänner, det ska iaf jag göra i väntan på min nya lägenhet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela