Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

seriös för en gångs skull..

Publicerad 2007-10-15 12:39:15 i Allmänt,

image23


Hör och häpna,nu ska jag faktiskt skriva mitt första seriösa inlägg på denna blogg. Har dock ingen idé just nu vad det ska handla om,förutom att det ska vara ett mkt seriöst och deprimerande inlägg.

I helgen har det faktiskt inte hänt så mkt otroligt nog men sant. Fredagen såg jag lite film med stefan och hjalmar sen somnade jag tidigt som fan. var helt slut,kan bero på att jag först lyckas vända på dygnet och sen när jag vänder tillbaka det så vaknar jag klockan fem på natten istället. Men men,hellre det kanske.

Lördagen blev det rätt mkt wowspelande,eller ja,satt iaf inne på wow länge men spelade inte så mkt. Jag och Carro försökte iställe få den nya funktionen som kallas för voice chat att fungera för hon,efter mkt om och men så bestämde vi oss dock för att joina några guildkamrater i vent istället. men, då fungerade inte vent för Carro heller. så micke,en i guildet fick försöka hjälpa hon att få till det,hjälpen involverade en massa bilder som skickades över msn och diverse in och utloggningar på vent.Tillslut så fick iaf Carro det hela att fungera och vi hann göra hela två quester innan hon blev tvungen att logga och fara på krogen[?!] så då blev jag lämnad helt själv utan något att göra, så jag återgick till att farma ores ett tag. Sen hade jag turen att Adam[räddaren i nöden] kom och räddade mig från en kväll som såg ut att kunna bli jäkligt enformig, slutade iaf med att vi hamnade hos min helt underbara granne,som satt och ölade med diverse folk och trugade på oss den absolut godaste poatisgratängen jag har ätit på länge [note to myself: fixa receptet]

Fick även höra världens dummaste komplimang den kvällen, en lite väl nykter [ja,jag menar nykter] människa sa " jag måste bara säga att du har riktigt fina läppar, får jag kyssa dom?" [WTF?!] jag stirrade först lite chockat på han och skrattade han sedan rakt upp i ansiktet och upplyste han om att det inte riktigt var min grej och återgick till att sänka ännu en öl.

kvällen/morgonen slutade iaf med att jag gick tillbaka till min lägenhet i ett lite smått berusat tillstånd,hinkade i mig 5 liter vatten och somnade vid åtta snåret ungefär och sov bort hela dagen[ dock vände jag inte på dygnet utan vaknade kring halv fem i morse] *stolt* jo,jag var faktiskt vaken i 5 timmar på kvällen igår också men gick och la mig tidigt.

Så nu vet ni nyfikna människor lite mer detaljer från min händelserika*host* helg.

[För övrig så fick jag även reda på en intressant grej i helgen som innebär att en människa ska få stryk så det bara sjunger om det nästa gång jag råkar ha turen att stöta på hon. så nu vet ni,står det i PIteå tidningen att en brud har blivit misshandlad med en mobil så kan ni vara säker på att det är jag som är den skyldiga.]


Länken idag går till den sjukt roliga reklamen som Tobbe var så snäll och skickade till mig för andra eller tredje gången. 

www.kossan.se/toyota_rav_4.htm

Och på tal om Tobbe,han totalratade min idé om att han skulle skaffa en blogg där han kunde skriva om hur många ölburkar han kan få ihop på en vecka[fattar inte varför]

image22


image24

Kommentarer

Postat av: Nanny Alias X-Lydia

Publicerad 2007-10-15 19:42:57

har kikat in och läst lite...
//N

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela