Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

bilder från stockholm:D

Publicerad 2008-04-28 20:38:36 i Allmänt,

nu slänger jag upp några av bilderna från stockholm:D
 inte alla dock för det skulle bli alldeles för många:D



image48

jag och sanna på en gata i gamla stan.

image49

 en rolig blomhållare[eller vad man nu ska kalla det]


image50

Tavla?! i väggen i gamla stan.

image51

jag lyckades knäppa ett skitstiligt kort på sanna när hon tuggar för fullt:D

image52

sanna och lotta.såå söta tillsammans:D

image53

sanna och jag på en liten gata.

image54

självklart måste jag ha med en bild på en vakt vid slottet också:D

aja.det var några av bilderna. kanske slänger upp fler sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela