Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

det är slut.

Publicerad 2008-04-23 11:52:16 i Allmänt,

Så jäkla klockren alltså:D

Melinda Wrede- Det är slut

Fatta jag drar
Fråga inte vart
Jag har bråkat klart
Jag har inga tårar kvar
Du hade sett det komma
om du varit smart
Tagit ansvar, skippat krogen
och sena samtal
Varit trogen men jag vet du var med andra
Medans jag var hemma
Och jag antar
Att du trodde du var slip
men shit
Det man ger får man tillbaks
I exakt samma skick
Svart på vitt
Du är så trist så jag spyr
Ta ditt pack och pick
Och fittiga attityd
Förresten vad har du här som är ditt
Ett trasigt Play Station
resten är mitt
Åh fan vad skönt att slippa höra din musik
Åh fan va skönt att slippa höra ditt skryt
Så kom inte förbi
Eller ring mej nåt mer
För till dej har jag bara fingret att ge

Refr:
Fatta jag är klar med dej
Inga känslor kvar för dej
Det är slut!! (2 ggr)
Det är slut!!

Du vill ha en ny chans
Ny romans
men jag tänker skaffa ny varm famn
nån annanstans
Sen när du sitter där ensam
och tänker på mej
Hur du kände, du tände på mej
Då vet du att du hade chansen
Men sumpade den
Tjejen vände på spelet
och dumpade dej
Då vet du vilken jävla miss det var
Vad du mist är jag
Vilken egoist du var
Medans jag har gått vidare,
lever mitt liv
Smart, sexig, ung,snygg, singel och fri
Nu skall vi, alla tjejer, ut och svira
Varför deppa, det här borde man fira

Refr:

Hej då, Bye, Cio, ha det bra
Hoppas att du träffar nån
Tur det inte är jag
För du målade upp en bild
som inte var sann
Lurade mej ett tag
Men sen så kom det fram
Att du var inte alls
vad jag ville ha
Du var inget kap
Du var hal och flat, lat och spak
Självupptagen
Svartsjuk i helt fel lägen
I sängen var du mest i vägen
Du fattar själv
det är bara att packa ikväll
Ett tips: sluta snatta på Shell och skaffa hjälp
Det är bara en sak till jag säga:
att du jag har aldrig mått så bra som nu!!!!!!!!!!

refr:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela