Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

Magnus Betnér

Publicerad 2008-04-01 02:23:53 i Allmänt,



Den här filmen hittade jag i magnus betnérs blogg, måste säga att den faktiskt fick mig att skratta ganska mkt efter ett tag.

För övrigt så vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska säga om hans blogg, allt snack runt han fascinerar mig på ett sätt eftersom dom få jag har pratat med om han tycker att han är hemsk,eller otrevlig eller alldeles för vulgär. vette tusan om man kan säga att nån är otrevlig pga hur han beter sig på scen.och egentligen.vad gör han? han skämtar om sånt andra önskar att dom själv hade vågat dra en vits om.


aja.kan väl säga att jag själv har en jobbig tendens att skaffa mig en uppfattning om kändisar baserat på det man läser eller deras uppträdanden och roller.
Jag försöker dock att lära av mig det och att se på grejer från flera olika håll.vilket kan vara jäkligt svårt ibland.
men det är väl så människor är antar jag, svårt att ha en egen åsikt som är baserad enbart på det man själv tycker och inte influerad av vad alla andra vill att man ska tycka och tänka om folk och diverse andra grejer.fast iofs,vad baserar man sina åsikter på om man inte ska låta sig påverkas av andra? då måste man juh som på ett sätt lyckas starta om hjärnan.rensa bort allt man har hört och träffa personen i fråga irl, eller uppleva grejen själv,
lite deprimerande att tänka att man aldrig har en åsikt baserat enbart på det man själv tycker,eller ja.man tycker väl det egentligen men vars har man fått det ifrån? det blir juh som på ett sätt omedvetet.


nej usch.nu måste jag överge det där.jag håller på att förvirra mig själv här.det är väl helt enkelt rätt så svårt att inte påverkas av resten av världen. om man inte är en eremit som sitter och pratar med träd dvs.


Men nu håller jag helt på att villa bort från det egentliga ämnet vilket från början var Magnus Betnérs blogg, som faktiskt är riktigt bra att läsa när man inte har något bättre för sig,eller har en bra bok till hands.

så dom som vill kan juh alltid läsa den på http://www.magnusbetner.com

Kommentarer

Postat av: Sannanaaaaas

Publicerad 2008-04-01 21:30:25

Vilket förtjusande inlägg.. Betnér är ju hur grym som helst.. han är min absoluta favvokomiker. Duktig Kaffo! :D

Postat av: kaffo

Publicerad 2008-04-01 22:13:45

haha.ja jag är väl alltid duktig sanna?;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela