Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

stockholm

Publicerad 2008-04-23 10:56:39 i Allmänt,

Ja det är väl dags att jag berättar om mitt stockholmsäventyr nu innan jag hinner glömma bort allt:D det hela började en tisdagkväll när jag satt och babblade med en polare från stockholm. han undrade när jag skulle pallra mig ner dit igen och jag sa den dagen han betalar min resa [tänkte jag kom på värsta bra orsaken att skjuta upp det ännu en tid :D] men då säger han bara javisst, om jag bokar resan nu kommer du då?jag blev lite smått ställd och stannade upp med mitt skrivande och tänkte: va fan. jag har ändå inget viktigare för mig i veckan så jag sa bara okej.

Så han bokade flyg och taxi och jag satte igång med packandet. glömde hälften i stressen bla min mobilladdare vilket jag fick lida för sen men löste sig juh tack vare min underbara vänner sanna och lotta.

Men.vilket fall som så drog jag iaf mitt i natten med taxin till kallax flygplats och kring7-halv åtta på morgonen stod jag på arlanda och kände mig lite vilsen.hade ingen aning riktigt vars jag var och polaren hade inte hunnit köra dit än så jag stod där och filosoferade ett bra tag och snackade lite med sanna som ringde upp efter jag hade skickat ett fint sms till hon:D

Hur som haver så kom tillslut min polare och vi åkte hem till han.snackade lite och sen gick jag för att sova.var helt slut. vaknade sen på eftermiddagen och stoppade in mitt kort i hans mobil och ringde till alla som behövde veta vars jag var så folk inte skulle bli tokiga på mig. sen blev det fest den kvällen. sanna kom och joinade oss bla och det var faktiskt rätt trevligt.iaf tills jag vaknade upp dagen efter bakis som en gnu [för ovanlighetens skull] skyller det på whiskeyn.

vilket fall som så blev det några dagar hos polare.orkar inte berätta allt som hände under dom tio dagarna jag var där. men jag bodde hos sanna och lotta ett tag också.hade skitkul med dom.åkte tunnelbana,pendeltåg,tvärlinje och buss under den tiden vilket var skitkul:D festade på diverse olika ställen.efterfestade, gick vilse, hittade roliga skogsvägar traskade hela söder runt i jakt på ett systembolag och hade allmänt roligt.sen hann jag juh traska i gamla stan så klart och fara förbi slottet ännu en gång:D
träffade grymt mkt nytt folk och njöt av vistelsen där nere. Blev introducerad för avancerad vegmatlagning som nu tillämpas till viss mån i mitt kök. sen hann jag till och med vara med om att det snöade där nere. hör och häpna.

jag har säkert glömt hälften av alla galenskaper och roligheter som hände där nere men jag får väl uppdatera det här inlägget allt eftersom jag kommer ihåg nånting mer:D dessutom så fotades det en hel del där nere men dom bilderna har fortfarande lotta på sin dator så jag kommer att lägga in dom senare när jag har fått dom:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela