Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

PDOL och möhippa

Publicerad 2008-08-04 10:08:08 i Allmänt,

Nu ska jag ta tag i det här och uppdatera lite, har haft fullt upp med diverse grejer så jag har inte orkat tidigare.
Det blev iaf PDOL för mig i år, den veckan var helt galen men grymt kul. Jag och Pilla traskade in gratis under PDOL eftersom hon kände sabaton,så vi fick ett fint lila armband av dom också blev det efterfest bakom babylonscenen,var en riktigt mysko lokal vi var i men det var ämdå nice och alla var riktigt schyssta.Lördagen satt jag stefan och Pilla med lite annat folk i kärlekslandet och drack gratis öl tack vare stefan och hans kontakter, fick se lite småmysko shower men det var trevlig stämning iaf och vi hade riktigt kul.Träffade för övrigt Sara,var riktigt länge sen sist.Vi mötte även sickan, från lilla jänssonligan. Har inte träffat han sen förra PDOL. Blev iaf en riktigt bra festivalhelg:D dock blev jag tvungen att ställa in luleåkalaset i år så det blev ingen Joel förra veckan, men jag led inte speciellt mkt över det. Hade en massa besök i veckan dessutom, morsan var här en natt, amanda en också då Hjalmar. Lördagen var det möhippa för syrran.var riktigt,riktigt nice faktiskt. Fick se hon bada men tyvärr så tappade hon förlovningsringen i vattnet och den återfanns aldrig. Utöver det var de riktigt nice, hade picnic och diverse grejer, sen slutade kvällen med buffé och show på havsbadet.Igår låg jag helt utslagen och försökte bara återhämta mig också läste jag lite dom stunderna jag var vaken. Har fått låna hela sagan om drakens återkomst igen av Göran så nu är jag grymt nöjd, kommer att ha läsning i nån månad nu iaf.är juh över 20 böcker i den serien. Utöver det så sitter jag totalt fast i Diablo nu, är grymt kul att spela. Har varit så stolt över att jag inte har spelat WoW på över ett halvår. Förutom om man nu inte räknar med nån inloggning då och då bara för att kolla brevlådan.annars har det inte hänt så mkt. ska ta och traska en sväng nu och sen försöka göra något åt bombnedslaget här, sen får jag väl se vad dagen/veckan har att erbjuda.

Kom på en till grej, Jag testade att ha glasögon en sväng och fotade det och Sanna skrev världens grej om min nya bild så jag måste bara slänga in det här.

Detta var vad hon skrev: du ser ut som värsta pretantiösa 25åringen som bor i en villa på den finare delen av södermalm, pluggar till florist, gillar att plantera dyra sällsynta växter i din 70kvm stora bakgård och älskar att ta långa förmiddagspromenader med en pudel i handväskan som heter titti.
om du vill festa till det så undviker du dom sunkiga, billiga ölhaken.. du går oftast till en lugn och stillsam krog med påkostad design och dyra tavlor på väggarna, för du tycker att ölen smakar godast då.
fast om du själv fick välja så sätter du dig egentligen på din stora nyputsade terass med ett glas dyrt vitt vin och avnjuter en god bok tillsammans med din pudel.
sen har du förmodligen aldrig varit full heller.. på sin höjd salongsberusad och då fnittrade du lite försynt och sa till vänninnorna att det var dags att "avrunda kvällen".
 

Tyckte det var klockrent, så vem vet. jag kanske borde flytta dit ner och starta en karriär som florist?;D

den här bilden var det iaf.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-06 10:57:25

Hahaha.. alltså ju mer jag tittar på den där bilden, desto mer övertygad blir jag om att det gömmer sig något intellektuellt i till och med dig. :D

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-08-06 10:58:20

Oj, glömde skriva namn. :D

Postat av: kaffo

Publicerad 2008-08-12 15:32:25

hahaha vad menar du med det där då?;D till och med mig....hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela