Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

slapparhelg

Publicerad 2008-07-22 07:51:21 i Allmänt,

För en gångs skull så har jag tagit mig en slapparhelg,var grymt skönt:D lyckades nog egentligen bara med det för att alla hade dragit till trästock,slapp allt tjat om att man skulle vara social,nog för att det är rätt trevligt ibland men...Stefan kom förbi fredagen och vi hade seriös filmkväll i vanlig ordning, blev rätt sent och jag somnade mkt nöjd.Lördagen småstädade jag lite och förberedde mig för en lugn och skön kväll men mitt i allt så ringer robban,pilla och några andra och är askalas. Dom upplyser mig om att dom är påväg från dragracingen till piteå enbart för att äta på sunes,sen skulle dom kika förbi en sväng, just efter det samtalet så ringer jimmy och tjatar om att jag ska supa men jag lyckas stå på mig:D vilket fall som, efter en timma eller så kommer Robban inflygandes genom dörren full som ett ägg, Tydligen så hade dom hamnat i nån form av bråk på sunes så ena polaren blev plockad av polis och satt i arresten för våld mot tjänsteman eller något liknande.Följde iaf med Robban ut till parkeringen där pilla satt i världens slitnaste svarta amason. Hon såg iaf ut som en riktig raggare den kvällen:D vilket fall som så fick jag tillslut bänka mig framför tvn med mitt citronvatten [som jag seriöst har börjat missbruka] och kika på sjukt många filmer till långt in på natten.utöver det så hände inget kul i helgen. och igår var det lika dött.tvättade bara men det är juh inget jag tror någon är speciellt intresserad av :D Idag kommer syrran och björn hit, vi ska på cinderella och testa kläderna för sista gången så dom får sy upp och korta av och diverse andra saker innan bröllopet. Ska även fara och handla käk,jag och hjalmar tänkte lyxa till det lite ikväll så jag får väl se vad det blir. Sen måste jag även fara och fixa bröllopspresenten till björn och syrran.men vette tusan om det blir idag eller imorgon. har dock kommit på världens bästa grej att ge.eller ja,jag tycker då det iaf:D Imorgon kommer Joel hit.får se om han kan hjälpa mig med datorn då, blir iaf att dricka någon öl och sen gå ut på stan och kolla allt [PDOL ftw] men men,får se hur allt blir i veckan,ska iaf gå och lägga mig med min bok nu och se om jag hinner läsa ut den innan syrran och björn kommer.

hittade för övrigt en rätt kul grej igår:

A good friend will come and bail you out of jail,but a true friend will be sitting next to you saying: damn that was fun!

Kan inte säga annat än att det fick mig att tänka på händelsen för nån månad sen och min kära vän Robban:D [ibland blir det lite galet]





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela