Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

nya bilder

Publicerad 2008-09-09 13:59:06 i Allmänt,

Igår så var duktiga jag en sväng på stan med Hannah, invigde min nya mobilkamera och svammlade bort lite tid med min kära vän om diverse intressanta saker såsom att Purra och vad det innebär, inklusive diverse problem som vissa människor kan ha med det och vilka otroligt mysko situationer folk tydligen kan försätta andra i när dom utövar det:D

Sen gicks det iaf igenom lite WoW instruktioner och taktik inför Hannahs stundande karriär inom det också snackades det juh såklart om det motsatta könet och våra åsikter och förväntningar gällande det.

Efter ett litet tag så blev det även lite planeringar inför nästa år och en massa ideér om vad man kan tänkas hitta på då, det involverade iaf en massa öl, gammal bil, båt,tält, cigaretter och en stor bergssprängare. Men man får se vad det i slutändan blir. Möjligheterna är oändliga.

Men nu tänkte jag iaf förgylla min fina blogg med två helt underbara bilder tagna av mig på min kära vän Hannah. så se och njut.







Påminner lite om en groda ibland va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela