Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

jämtland,

Publicerad 2010-05-10 02:26:59 i Allmänt,

sitter uppe nu och försöker att fördriva tiden,i vanlig ordning så har jag inte lyckats somna än, tufft utan sömntabletter men det fungerar juh iaf,får massor av tid till att fundera och planera på nätterna medans jens sover:D

hur som haver sticker till mamma och pappa imorgon kväll, mellanlandar där ett dygn och sen drar vi till jämtland! ser fram emot det som fan fast det ser ut att bli regn hela veckan men jag har kommit på en lösning, yatzy,kortspel också då såklart tvn för att få lite variation.så vi bör överleva :D

för övrigt så längtar jag som fan tills jag får göra adressändringen,ska bli skönt så man får i ordning lite av all byråkrati tjafs,känns juh aningen dumt att vara skriven på ett ställe där jag spenderar i princip 0% av min tid.

men men, knäppte en ny bild tidigare idag, ser fan aningen blek ut men det blir de juh ändring på snart förhoppningsvis,sommaren närmar sig juh med stormsteg.

men nu är telefonen rensad iaf på bilder så jag kan fota riktigt mkt medans jag är i jämtland :D

aja,ska väl överge datorn ett tag nu iaf och läsa nån timma istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela