Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

laxoman?

Publicerad 2011-02-10 11:16:22 i Allmänt,

Finns det egentligen någon benämning på när man har blivit lax-fanatiker? Jag är inne i en sådan period just nu, käkar lax varje dag, ibland för omväxlings skull även torsk och jag fattar inte varför. Lax smakar gott och är skitenkelt att göra men ändå? Jag har alltid föredragit kött av någon anledning men nu är det mkt fisk och fågel som gäller.  Dock finns risken att Jens snart matstrejkar så jag får nog vara lite försiktig.

Har förresten fått igång träffarna med min kontaktperson, hon verkar vara en grymt härlig människa så jag tror nog jag har haft tur. Sen så skiner solen idag, jag är faktiskt helt plötsligt pigg nu och sitter redan och taggar inför imorgon, då är det sjukgymnasten som gäller! jag tror nog att det här var ett bra initiativ från min CRA- kontakt faktiskt. Än så länge så gillar jag starkt att vara där. Känns som att jag verkligen får mkt hjälp med att uppnå bättre hälsa både gällande kroppen och sinnet.

Idag skulle jag och Jens hämta vårat Wii men det blev inte :( utan vi får snällt vänta tills imorgon istället. Fast vad gör det egentligen? den som väntar på något gott.....



Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-02-10 17:15:17

Om du ska åt malå hållet nån gång.. så kan du ju svänga förbi i mörttjärn.. vi har massvis med röding som är fiskat i vinter.. Och det Slår Lax med längder .. ehhh.. tycker jag i varje fall..=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela