Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

möten.

Publicerad 2011-02-07 14:15:12 i Allmänt,

Idag är det verkligen massor av möten, är hemma och mellanlandar nu. På ett sätt trivs jag med många möten, då vet jag att något händer. Men sen så blir det lite överbelastning också, att hinna, minnas och ha en åsikt om allt hela dagen.

Jag har avverkat min jobbcoach och kontaktperson, praktiken är avbruten och träffar med kontaktpersonen inplanerade. Snart är det dags att fara till sjukgymnasten, planera våren där och göra ett träningsprogram. btw, vägde mig idag, sen jag flyttade ut från avstampet så har jag gått ner 15 kg, inte illa ändå!
Efter sjukgymnasten så är det min CRA-träff så jag har förberett middagen så jag får kasta i mig den när jag kommer hem. Bör nog vara vrålhungrig vid det laget. För övrigt så har jag bytt ut min choklad mot hårda godisar nu, extremt gott kan jag säga! har återupptäckt gamla favoriter så jag kommer nog att fara till emmas godisbutik här på byn titt som tätt och fylla på förrådet.

Lakrits är riktigt sweet!

Fick även veta idag att jag och Jens ska vara barnvakt på fredag, ser fram emot det riktigt mkt även om det inte blir aktiv barnpassning utan bara vara i huset medans Max sover.

Är ändå trevligt bara att få lite miljöombyte några timmar :D

Annars så vet jag då inte, mår relativt bra, verkar som jag är i en sån period just nu. Jag är harmonisk till tusen konstigt nog. borde egentligen falla sönder av oro och stress men jag tror jag har börjat lära mig att finna lugnet i stormen ;D Är på ett sätt extremt skönt att kunna stanna upp och bara vara mitt i allt kaos.

För övrigt så skadade jag mig i morse, flängde en stor bit av tum-nageln, alltså jag tror det här är 8-10 :de skadan på fingrar/händer dom senaste två månaderna. Har blivit ovanligt klantig.


För övrigt så slänger jag upp lite bilder till min kära mor. tror hon kommer att älska vissa av dom, speciellt nagelbilden ;P










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela