Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

punkt 27 – Min favoritplats-hundberget

Publicerad 2011-02-01 09:00:35 i Allmänt,

Nog för att jag gillar att sticka ner till jämtland och lugnet där eller hem till skogen så är nog min nya favoritplats faktiskt hundberget, det är så otroligt härligt att vara där uppe och jag blir lugn av det. Fast det är så otroligt högt upp så är det faktiskt riktigt avkopplande.

Vägen upp dit är jobbig men lätt värt det för utsikten där uppe är så otroligt mäktig!

Jag hoppas då att jag någon gång framöver lyckas ta mod till mig och faktiskt förflytta mig till kanten av platsen men det får bli något som jag tar itu med senare, tex om jag någon gång skulle få dödslängtan för jag kommer garanterat att svimma och trilla över kanten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela