Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

punkt nr 20 – Den här månaden.

Publicerad 2011-01-13 09:09:34 i Allmänt,

har jag varit nikotinfri sex veckor och drog/alkohol fri ännu längre, inte illa! för övrigt så smider praktiken, jag verkligen älskar det där stället!

Har faktiskt ingen aning vad mer jag kan skriva under den här punkten, förstår inte riktigt poängen med den [som dom flesta av punkterna] men dom ger mig något att göra och fundera över åtminstone.

Igår kväll så satte jag min polare på bussen, hon var här och hälsade på i tre dagar och jag hoppas hon känner att hon har fått vila ut och samla ihop sig lite innan hon for tillbaka till kaoset.

Ibland så känns det som att man inte kan hjälpa fast man vill, men att ha en dörr som alltid står öppen för en människa kan ibland göra nog så mkt.

Sen så har jag fått en akuttid hos läkaren idag, vaknade upp med fetaste bulan ovanför ögonbrynet som dunkar och gör ont som fan, det gör till och med ont ner på ögonlocket så idag börjar jag praktiken lite senare.

annars så mår jag rätt bra idag, är mycket mer harmonisk nu för tiden än förut. Känns som att jag har en bra grund att stå på, jag försöker ta hand om mig och se till så att jag inte glider ur kurs.

Men självklart har jag fortfarande mina stunder av kaos då jag blir stressad, aggressiv och snäser åt världen. Ibland vill jag bara skrika av frustration fast jag inte vet varför, det är skumt men en realitet.

Jag har dock upptäckt att ett mörkt tyst rum hjälper mot det mesta. [panicroom]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela