Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

jag är frisk!

Publicerad 2011-05-05 09:52:11 i Allmänt,

I morse for jag till sunderbyn för att påbörja min interferon/ribavirin- behandling, när jag kom dit så visade det sig att dom inte hade fått in svaren från umeå än gällande vilken genotyp jag hade (vilket dom måste veta för att kunna bestämma dos och behandlingslängd) så en sköterska ringde till labbet och då visade det sig att dom inte hade kunnat ta fram genotypen eftersom blodprovet jag lämnade när jag beslutade mig för att genomgå behandlingen var negativt!

Så jag fick lämna ett blodprov innan dom skickade hem mig så nu är det bara att vänta på svaret, om det också är negativt så blir jag friskförklarad!

Det känns helt sinnessjukt, från djupaste förtvivlan till största euforin på bara några timmar, jag har såklart veta om att sjukdomen kan läka ut av sig själv men jag trodde aldrig att det skulle hända mig, att jag skulle ha sån tur.

det är sådana här gånger jag verkligen, innerst inne känner att det är något som vakar över mig. Hur mkt tur får jag ha egentligen? är detta någon form av belöning för något? jag vete tusan men glad är jag, och tacksam.

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-05-05 11:30:02

Men du vad bra, vilken tur :)

Postat av: Sparven

Publicerad 2011-05-05 14:56:16

Tur och tur.. jag tror helt enkelt att DU ÄR VÄRD DET! Jag är så glad för din skull. Tusen bamsekramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela