Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

En kort men viktig uppdatering!

Publicerad 2018-09-01 07:12:00 i Allmänt,

Egentligen så ska jag stiga upp och göra mig klar för att ta emot besök av mamma och pappa för att sen åka och gratta min svåger på hans 40-års dag men jag har en viktig grej att berätta. En som jag aldrig hade vågat hoppas på!, 😀 
 
I onsdags då jag var på rehabträningen så beslutades det jag trott varit omöjligt Jag fick efter lite tester åka hem med fotskenan i handen istället för på foten!! Tydligen så har jag äntligen fått tillbaka tillräckligt mkt med rörelseförmåga i foten för att klara av att hålla den uppe och inte låta den svänga i sidled av sig själv! Wohoo säger jag bara!! I'm so fucking happy!! 😍 😍 
 
Äntligen kan jag tex köpa riktiga vinterskor och slipper ha kylan som förvärrar mina nervsmärtor osv! Woop Woop! 
 
Så det var faktiskt det jag drömde om då jag vaknade, att jag hade köpt nya skor. Hahaha. 
 
Så sjukt men lite förståeligt 😀✌️👌
 
Kram alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela