Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

sexualvegan,ett nytt fenomen.

Publicerad 2007-09-17 10:06:30 i Allmänt,

image4


Läste för en tid sedan på expressen om ett nytt begrepp som har kommit,sexualvegan heter det nya fenomenet.
en sexualvegan är en vegan som vägrar ha sex med köttätare.alltså ligger man juh lite pyrt till,satt och funderade på om man skulle ha gått och blivit en sån,först och främst så var det sådär lagomt kul att bli kallad för en "begravningsplats för döda djur" som en av veganerna som blev intervjuad kallade köttätare för.sen så skulle det nästan kunna vara värt bara för att få möjligheten att kalla sig för sexualvegan,vem vet.det kanske kan vara riktigt hälsosamt och bra också.men personligen så känner jag mig bara motiverad till det pga att jag vill ha rätten att kalla mig för det sjukt roliga ordet sexualvegan.

så snart kommer det att vara "Kaffo-Piteås alldeles egna sexualvegan"

iaf så fort jag har lyckats äta upp allt kött jag har i frysen.

Kommentarer

Postat av: szkw

Publicerad 2007-09-19 10:31:20

nu har ja länkat te dig. haha- kan du fortfarande inte skapa länkar? xD

Postat av: Sannanas

Publicerad 2007-09-21 13:23:46

Hahah, jag tycker fan i mig absolut att du borde bli piteås egna sexualvegan.. det skulle vara du upp i dagen. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela