Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

Den här träffade verkligen rätt efter allt jag har grubblat på senaste dagarna.

Publicerad 2011-04-09 10:28:38 i Allmänt,

Att begrunda idag: "Allt som gör dig nedstämd, allt som du är rädd för, är ingenting annat än hjärnspöken och kan omöjligt göra dig någon skada. Res dig därför från dina jordiska bekymmer, från nedstämdhet, misstroende, rädsla och allt som hindrar dig i ditt nya liv. Stig upp och möt i stället skönhet, glädje, frid och kärlekens goda verk. Stå upp från de döda och gå in i livet. Alla dina gamla synder blir förlåtna om du lever och arbetar med Gud. Låt ingenting hindra ditt nya liv. Lär dig att förstå mer och mer av det nya sättet att leva."

Den här texten passade verkligen som handen i handsken efter det jag skrev igår, helt galet att det kan gå så fruktansvärt upp och ned hela tiden. Men jag är glad att jag har börjat skriva av mig allt, för skumt nog så hjälper det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela