Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

nummer 18 : Min favoritfödelsedag plus summering av nyår.

Publicerad 2011-01-08 09:11:53 i Allmänt,

Den här är svår, måste nog välja två stycken födelsedagar, den ena minns jag inte så mkt av förutom att jag fyllde typ 11 eller något liknande och mamma och pappa lät mig välja vad jag ville göra så det blev lycksele djurpark och skogsmuseumet där :D jag verkligen älskade det stället.

Den andra favorit födelsedagen var nog när jag blev kidnappad av sanna, lotta och marie. I samma veva blev niklas också tagen av mange och diverse så vi hamnade alla ute på fingermansholmen. det var grymt kul där, god mat, trevligt folk, eld, brottning you name it! tillslut så somnade alla förutom jag niklas och en till så vi ringde efter räddning från fastlandet så febba och några kom och räddade oss också fortsatte partajet. kan säga att det var en grymt rolig födelsedag, båtturerna ska man nog inte förjupa sig på och blött blev det iaf.

förresten så vet jag inte om jag har hunnit skriva om vårat nyårsfirande än? tror inte det iaf.

Nyårsafton 2010-2011 är nog den bästa på många, många år. Sanna, maria och olov kom till oss fullpackade med ingridienser och alkoholfri skumpa + öl. Avancerad matlagning utfördes i diverse uppdelningar med militärisk precision och resultatet blev himmelskt.

Efter diverse förhör och surrande så blev det Geni-spelande på hög nivå i lag och självklart vann team säker!(sanna,jag och jens) spelandet avrundades med lite pannacotta som var ljuvlig så jag tryckte två och det var de värt i min kaloriräkning!

Klockan tolv så korkades skumpan upp och det blev skålande och spanande efter fyrverkerier från balkongen, insåg att Älvsbyn blir laglöst på nyår, det sköts fyrverkerier efter gatorna och diverse så vi blev inte så långvariga där ute men soft var det ändå. så summan av nyår är att det nog var den bästa någonsin!

dock skulle egentligen ann och hjalmar ha varit med också men deras hund sprang iväg just innan dom skulle bege sig hit så det fallerade lite, men vi får göra ett nytt försök nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela