Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

konstigt ibland.

Publicerad 2011-03-06 10:54:39 i Allmänt,

Att bara vara, jag blir rastlös till tusen av det, fast iofs så kommer det juh något bra ur det, jag tar juh och gör allt jag kan då för att sysselsätta mig, städa, diska you name it!

Jag tror dock jens blir lite lidande av det, igår hade han hyrt två filmer, jag såg en fjärdedel kanske av en utav dom, ska försöka se den andra idag. men just nu är jag verkligen alldeles för rastlös, har stått och tärnat sidfläsk nu på morgonen bara för att ha något att göra.

Jag vet inte vad jag ska göra när jag blir såhär, jag har inte ro till att sitta still utan det känns som att jag hela tiden väntar på något, som att någonting ska hända och jag blir GALEN av det. Varför kan man inte bara sitta ner och känna lugnet, slöa framför tvn några timmar.

Iofs tror jag att jag är extra rastlös idag för att jag inte får träna nu på förmiddagen :/ har vilodag idag för det måste man väl ha en gång i veckan. Gjorde bara bodytest i morse för att regga vikten för dagen. Annars kan jag iaf säga att jag verkligen älskar Wii fit plus! jag tränar ca 2 timmar varje morgon numera och det känns verkligen inte så länge, tiden bara rinner bort, och samma sak med kilona och svetten. haha!

Nä men det är nog faktiskt den bästa balansen av träning som jag någonsin har testat förut. Kör juh en blandning av yoga/styrka och kondition. även lite hjärngympa för att varva ner i slutet. Grymt roligt så det rekommenderar jag till folket.

När jag tränar på dagarna så får jag som en härlig känsla i kroppen, jag blir lagomt avslappnad och inte lika ofokuserad och rastlös.

Kanske nya medicinen?

Undra om jag har berättat om jag och syrrans tradera race? vi spenderade en hel dag den här veckan och la ut barnkläder på tradera, sådana där klädpaket med typ 60 plagg i varje. Grymt jobbigt men det var också en bra grej för att bli av med lite rastlöshet. Sen så ska jag kanske börja plugga engelska snart, jag har juh jävligt bra betyg men saknar engelska B så det blir en bra grej att läsa upp, då får jag något att göra två timmar per dag dessutom så är det juh grymt roligt.

Och engelska har man juh alltid användning av.

men nu ska jag nog gå och baka muffins eller något innan det är dags för lunch,

hoppas alla får en riktigt härlig söndag.

kram

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-03-06 19:52:32

Hej kusinen! Att plugga engelska tror jag är jättebra, vet inte om du har tänkt plugga vidare någon gång men i såna fall krävs ju engleska b på väldigt många utbildningar. Sedan har man ju nytta av det på jobbet och i vardagliga livet också, så det tror jag är en grymt bra idé :)

Postat av: karro

Publicerad 2011-03-06 20:33:07

tja!



jo jag funderar faktiskt på att omskola mig sen i framtiden så det var därför jag och min jobbcoach kom fram till det här:D allt praktiskt ska bara lösa sig innan jag börjar, och jo det är juh bara positivt med det, man har användning för det vilket fall som, win/win situation :D tack för stödet förresten kära kusin ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela