Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

sannanas

Publicerad 2007-10-11 11:24:38 i Allmänt,

Jag måste bara tillägna ett helt inlägg till min kära vän till klantarsel sanna aka sannanas. Fick idag höra om en händelse som inträffade i måndags när hon av någon mystisk anledning stod på en sten[antar att hon menade en storsten och inte ett gruskorn,hoppas kan man juh iaf] och helt sonika bestämde sig för att vara lite galen och HOPPA ner från den, sagt och gjort.sanna hoppade,och landade helt fel [kan man förvänta sig något annat av hon] (?!) och bröt foten.självklart så fick sanna ont,men karlakarl som hon är så ignorerade hon smärtan och skuttade hem på ett ben i förhoppning om att det skulle kännas bättre dagen efter[optimist,javisst]. Tyvärr så hade inte sanna den turen utan dagen efter så vaknade hon upp och insåg till sin förskräckelse att hon inte kunde röra på foten,självklart blev det då att åka in till akuten och tillbringa massor med timmar som hon säkert hade kunnat använda till mkt vettigare saker om hon inte hade varit så klantig :D. På akuten så konstaterade dom tillslut att sanna hade fått en ledbandsskada och att hon hade brutit den med en 3 mm stor benbit som var lös,inte nog med det,sen till sannas förvåning så tog dom inte ens och gipsade den.utan hon fick ett fint litet bandage och skickades sen hem. notan gick iaf på 800 spänn och allt bara pga att sanna helt enkelt inte kunde hålla sig ifrån att klanta sig :D

Sen när hon kom hem så hände ännu en helt sjuk grej som bara sanna lyckas med,men det är upp till var och en som är nyfikna och vill veta att själv läsa på hennes blogg som hittas på denna länk  www.sannanas.blogg.se
Dock av olika orsaker så kommer inte den händelsen att postas i sannas blogg riktigt än[nu blev ni nyfikna va?]

Det är tur att jag har sånna här vänner som kan förgylla min vardag och låter mig skratta åt deras olyckor,jag kommer juh bli skitgammal om jag alltid ska få skratta så här mkt!

Jag bör kanske avsluta inlägget med att jag verkligen,egentligen tycker mkt synd om sanna och jag hoppas att det ska läka fort[måste juh säga något snällt så jag inte låter helt oempatisk]

image20


bilden i detta inlägg blir såklart på dagens huvudperson sannanas.

Kommentarer

Postat av: Sannanas

Publicerad 2007-10-11 11:56:40

Hahaha, jag tackar så hemsk mycket för sympatin. Tur att man har vänner som dig. :P

Postat av: Lotta

Publicerad 2007-10-11 18:29:01

hejhej kaffo! jag tycker din blogg är högst intressant och följer den med stort intresse!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela