Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

dagens visdomsord

Publicerad 2008-04-28 13:51:43 i Allmänt,

kläckte min kära vän sanna ur sig nu på msn.vilket jag kände nästan måste citeras :D


Sanna säger (13:47):

nån måste man skylla på.. man kan ju inte skylla på sig själv =)


hon har så rätt ibland den där människan och jag blir ibland riktigt förvånad över dom tillfällena av plötslig smarthet som hon drabbas av :D 



image47

efter ni har sett den här bilden så kanske ni fattar vad jag menar.ser ni ett uns av intelligens i den där blicken?:D nej.alltså ibland förvånar hon mig :D


haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela