Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

galet.

Publicerad 2008-04-23 11:26:03 i Allmänt,

Ja ni.måste juh berätta om min helg och dom senaste dagarnas bravader:D I fredags så traskade jag och Hanna på stan i vanlig ordning  och uträttade diverse nödvändiga ärenden.bla apoteket och systemet. Efter det så gick vi på subland och köpte med oss var sin macka och satte oss i badhusparken och hade en picknic i det fina vädret.Var riktigt nice. sen när vi sitter där helt lugnt och svär över att vi tappar allt pålägg på marken så ringer tobbe och säger att han kommer till badhusparken.han ahde varit duktig och hälsat på sin mamma som låg på sjukhuset.Sagt och gjort.Tobbe kom och filosoferade med oss ett tag och sen bestämde vi att han skulle på systemet och sen hem till mig. jag och Hanna traskade hemåt och satte oss på balkongen.Hanna med ett vinglas och jag med en öl. var riktigt varmt och skönt och jag lyckades bränna mig.tillslut så kom tobbe också och joinade oss.så där satt vi i några timmar tills Hannas mamma ringde och sa att hon skulle hämta oss för vi skulle få skjuts till och från affären med hon [hanna har världens snällaste mamma]

Efter mkt avancerad shopping så drog jag hem med mitt och Hanna for hem till sig. Tobbe hade hunnit förflytta sig från balkongen till datorn min + att han hade hunnit flytta på två tavlor och spikat upp dom på ett helt annat ställe.men det såg faktiskt rätt bra ut så jag brydde mig inte:D
vi filosoferade lite och tillslut var Tibbe tvungen att dra till öjebyn. så efter mkt om och men så drog han.då hörde liss av sig och sa att hon ville komma hit. vilket hon självklart fick och sen så pratade jag med robban och då skulle han slänga sig i bilen och köra hit från skellefteå.

aja.tillslut så var vi samlade och efter lite donande med diverse grejer så blev det en rätt trevlig fest med blandat folk. Kring 1-2 på natten hade alla hunnit fara och jag och robban låg och filosoferade och smuttade på öl tills vi insåg att klockan var tio på morgonen!? med en suck insåg vi att vi var tvugna att dra på systemet innan det stängde eftersom vi hade lovat bort oss på Stefans inflyttningsfest som han skulle ha lördagen. men efter lite snackande hit och dit så fick vi reda på att stefan hade ångrat sig och ville att vi skulle dra till edit istället.vilket vi självklart gick med på.så Stefan drog på systemet och handlade även öl åt oss så vi passade på att sova två timmar innan det var dags att stiga upp och göra middag som bestod av hotdogs och bröd.efter nån timma så kom stefan och jag kan säga att det gick segt med drickandet.jag sög nog på första ölen säkert en timma innan jag fick ner den. liss kom och var lite smådragen.hon ahde startat tidigt. tillslut så hade vi iaf lyckats få i oss nån öl och traskade till edit. det var helt okej där förutom att en som var där somnade i soffan och edit gick och la sig tidigt. så vi drog på kalles istället [såklart] på vägen till kalles så beslutade jag stefan och robban oss för att sätta oss på rådhustorget och dricka upp våra öl som vi hade öppnat innan vi gick vidare. men vi hann bara sätta oss ner så kom självklart en polisbil och stannade. ut steg en gammal abborträskbo och en annan polis som upplyste oss om att man inte fick dricka på allmän plats också bad dom om att få se våra leg.som tur var så räckte det med att hälla ut ölen så vi slapp då böter.efter denna otrevliga händelse så styrde vi stegen mot kalles. väl där träffade jag lite folk som det var riktigt länge sen man såg, iofs träffade jag helt otippat en gammal arvidsjaurbo på festen också. och vi hade riktigt trevligt där borta. men jag och robban var lite sega fortfarande så vi gick hem tidigare än alla andra. drack några öl här och gjorde sen en tidig kväll.över lag var helgen riktigt kul:D förutom att man fick reda på att en person som man har kännt hela livet körde ihjäl sig med skotern i lördags.känns verkligen så brutalt och hemskt.

men ja.det var helgen iaf.sen igår så gick jag ut på balkongen med en bok i högsta hugg med inställningen att jag ska fan få färg. Marie hörde av sig och kom förbi och joinade mig några timmar för hon hade lämnat jeremias hos mange.Så vi satt där och snackade skit och hade riktigt trevligt. tillslut for marie för hon skulle låna bilen av föräldrarna sina och lämna mjölk till mange så jeremias skulle ha nå mat. Men då ringde hon kring fem och frågade om jag ville hänga med på ÖB osv.visst sa jag.så vi styrde bilen dit och handlade massor med glass.lite energidryck och sen for vi till öjebyn en sväng för marie skulle lämna lite grejer.På vägen tillbaka så stannade vi på ica och marie köpte alkoholfri öl medans jag köpte ett sexpack också drog vi hem till mig och satte oss på balkongen och käkade glass och drack öl:D tillslut var hon dock tvungen att dra till en polare som hon skulle se film med och jag satte mig framför datorn och spelade lite wow. Vi insåg dock innan hon for att vi hade blivit seriöst röda.Så idag ser jag ut som en kräfta:D  Men nu har jag inte tid att skriva så mkt mer för Marie ringde och sa att hon skulle traska in till stan med jeremias och komma förbi och sitta på min balkong.så det blir väl att sitta med ryggen mot solen idag antar jag:D

har iofs skrivit två inlägg idag så nu får det fan räcka vilket som ;D

ha det bra alla.

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela