Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

chockerande att ta det lugnt.

Publicerad 2008-08-31 19:08:31 i Allmänt,

sådär ja. nu har jag absolut ingenting intressant att berätta igen förutom en sak. Kaffo har från och med i fredags gått på strejk. alltså.inget mer festande [om jag nu inte går dit nykter],inget mer flängande runt om i landet och inga mer knäppa upptåg:D iaf inte på några månader.måste nog säga att beslutet berodde mkt på förra helgen. Hjalmar var här och jag insåg att jag verkligen gillade att bara ta det lugnt en helg och att jag behöver det.

Så nu har jag växlat över till en låg växel och ska bara ta hand om mig själv.Kanske ska återuppta några av mina gamla hobbies, förutom att läsa alltså. Hjalmar kommer för övrigt hit ikväll och ska vara här hela veckan så jag har planerat att dra med han ut i skogen.passa på att plocka lite svamp och kanske lite bär. Satt och längtade sjukt mkt efter skogen i helgen men det var juh så ruskigt dåligt väder.

Har för övrigt inte fått skivan med bröllopsbilderna än men therese sa att hon skulle skicka den i veckan om hon kom ihåg det [hon hade glömt skicka den]. så snart kommer det mer bilder därifrån.

satt också och kollade på några gamla sidor i helgen och hittade lite gamla minnen. speciellt:

"att diskutera med sannanas på fyllan är som att diskutera med en fucking jävla betongvägg"

jag höll på att garva ihjäl mig , var härliga tider det. Är sådana där saker som gör att man saknar vissa människor i ens liv riktigt mkt. så snart måste jag nog ner och hälsa på Sanna och Lotta i Stockholm.fattar inte varför dom envisades med att flytta så långt bort ;D

Men men, nu ska jag ta tag i lite grejer här. kanske ska vika tvätten innan den blir alldeles skrynklig. kan juh lika väl börja med mitt nya ordentliga städade liv ordentligt. Förresten.varför ska det vara så fruktansvärt tråkigt att göra grejer som är så nödvändiga? som tex att damma mattor?eller leta reda på alla dammtussar i hela lägenheten.

aja.jag önskar mig själv lycka till och ska nu sätta igång med det här.



Vara en riktig husmor skulle väl passa mig? eller kanske inte;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela