Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

nu jäklar

Publicerad 2008-01-29 00:28:11 i Allmänt,

NU har jag efter mkt om och men lyckats lära mig hur man lägger in en film här, helt och hållet tack vare min kära vän Wiik.så ni får alla ge han en liten applåd nu när ni läser det här:D jag bockar och bugar för hans expertishjälp och hoppas att ni ska bli lika beroende av den här filmen som jag har lyckats bli.och ni måste se hela.slutet är bäst;D

Kommentarer

Postat av: Wiik

Publicerad 2008-02-05 20:35:15

/flex \O/

Postat av: The ONE AND ONLY SANNANAS

Publicerad 2008-02-17 15:28:50

Hahaha, du också! Jag följer ju din blogg med stor entusiasm så nu förväntar jag mig från och med nu dagliga uppdateringar! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela