Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

superuppdatering...

Publicerad 2008-01-20 13:16:44 i Allmänt,

Nu har jag beslutat mig för att ta tag i det här och uppdatera er lite:D mkt har hunnit hända dom senaste veckorna,men jag ska nog börja från början och berätta om nyår:D Lotta kom iaf och hämtade mig på eftermiddagen och styrde bilen mot mange och marie, hon parkerade den och vi började plocka på oss allt vi skulle ha med in, så med salladsskålen i högsta hugg påbörjade vi promenade över parkeringen och fram till deras port. men bara det var ett helt äventyr,var glashalt så vi gick mest och oroade oss för att vi skulle halka med mat och allt, när vi efter mkt om och men kom fram till deras trappupgång och gick upp för trappen så flyger dörren upp och mange och marie står där helt i exstas, trodde jag skulle få en hjärtinfarkt men överlevde otroligt nog den skrämmande upplevelsen;D när vi kommer in i hallen så återgår mange till att steka köttet och kavla deg, det blir lite pratande och en hutt jägermeister  senare så börjar stämningen bli rätt gemytlig.vi tjejer förflyttar oss till vardagsrummet och överlåter matlagningen åt killarna[så som det ska vara] efter ett tag så kommer maries föräldrar gör att hämta upp jeremias och efter dom har genomgått ett blöjbytes prov inför maries vakande blick så blir dom godkända och far iväg med jeremias i högsta hugg.efter ett tag så blir det dock dags för middag och vi slår oss alla ner och äter tills vi håller på att spricka, var riktigt,riktigt god mat;D sen fokuserar vi energin på att prata om allt mellan himmel och jord,skjuta mini fyrverkerier och göra efterätt som var mkt intressant, marie hade köpt nån sorts julostkaka som hade en intressant konsistens, dock blev det bara en sked för mig av den.är som sagt inte nåt stort fan av desserter, men det smakade helt okej:) som tur var så hade nicklas kommit och slukade desserten efter mange och marie hade gett han klartecken;D Efter många diskussioner fram och tillbaka så beslutade vi oss för att dra vidare på fest hos johnny på klubbgärdet, det blev en riktigt härlig kväll med massor av skratt som varade fram till småtimmarna. definitivt det bästa nyårsfirandet jag har varit med om på flera år ;D

Som ni vet så har jag flyttat nu, är grymt nöjd med lägenheten,allt börjar se relativt okej ut nu,måste bara få upp tavlor och slänga ut alla tomkartonger:D mamma och pappa var hit förra helgen med ett skitfint 40-tals bord med tillhörande stolar som jag verkligen älskar, det är hur fint som helst och mitt kök har nu fått en hög mysfaktor.Vi for även på en liten shoppingtur och handlade ett litet fint databord i metall och glas+ lite andra nyttomöbler så allt börjar arta sig:D Jag måste dock shoppa en gigantisk gammeldags köksklocka och några taklampor, lite småkul att jag kan ha två lampor i hallen,så den som råkar ha sånt till salu kan juh hojta till ;D

Annars har det inte hänt så mkt.var hos mange och marie för nån vecka sen och käkade middag,drack vin och åt en massa ostar och kex + att vi såg en film.det var riktigt mysigt och jag säger återigen, tur att man har lite impulsiva vänner när man själv inte är det ;D Sen så har jag även gjort lite framsteg i wow, har fått lite nya saker och joinat ett nytt guild.har även hunnit vara in i karazhan nu så jag känner mig grymt lycklig. Guildet jag har hamnat i nu är en riktigt härlig samling med folk som har en skön stämning och bra humor så man får väl se vars allt bär iväg ;D

nu kommer jag faktiskt inte på något mer att skriva utan jag kommer att slänga in lite bilder på lägenheten sen i ett helt eget inlägg;D måste bara fota lite först, men ha det så bra alla ;D

här är en ny liten bild på min hunter och min lilla katt kissemisse ;D

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela