Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

sjuk och tärd.

Publicerad 2008-07-07 20:20:45 i Allmänt,

Förra veckan blev helt klart bra. filmkvällen med Stefan var riktigt nice och vi hann se filmen klart för en gångs skull och till och med Good morning vietnam, av någon anledning så blir jag alltid superglad av den. Liss var dessutom här innan det och färgade sitt hår knallrött och sen dök hon även upp senare på kvällen efter hon hade varit till boobifer och käkat ambitiös mat. Stefan for hem kring 10-11 nån gång och jag och liss blev kvar här och filosoferade.Torsdagen blev bara slappardag.gjorde inte så mkt vettigt vad jag kan komma på nu. Fredagen var det stan som gällde och sen så kom Tobbe hit kring tre-fyra nån gång och vi satte oss på balkongen och filosoferade. sen framåt kvällen så kom även Liss,Stefan och Kajsa och det blev några öl. helt plötsligt så hörde en massa folk av sig och det blev en oplanerad fest här.var dock grymt roligt och jag har nu lyckats lära känna ännu en granne som var riktigt trevlig.Robban kom också fredagkvällen efter lite ringande fram och tillbaka.var tydligen så grymt tråkig fest i skellefteå så han fixade skjuts hit. Lördagen hamnade vi på klubbgärdet med trytarn,pernilla och nyberg, var nice som fan och Robban chockerade mig med sin hurtighet. på kvällen drog vi till krogen där vi dock inte blev så långvariga.jag och robban gav upp rätt så fort och gick hem. Han satte igång med att koka potatis eftersom det  är det enda ätbara jag har hemma förutom nudlar[vilket han avskyr] och jag gick och la mig. Vaknade rätt sent söndagen och gjorde ett halvambitiöst försök att städa.kände mig dock rätt kass. fick besök senare på kvällen och vi fick äntligen prata ut om allt. Jag kan inte säga att det känns som om någonting av det rättfärdigar hans handling men jag kan säga så mkt som att jag förstår nu hur allt kunde bli som det blev. Dock är det juh svårt att tro på allt men det känns bra att ha fått vettiga svar på alla frågor och kvällen blev faktiskt riktigt nice ändå, var som en lättnad och faktiskt rätt kul när man hade pratat igenom allt..blev ingen sömn inatt dock utan kände mig rätt kass och funderade som tusan över allt . i morse så spydde jag som fan och det har hållit i sig hela dagen. men nu verkar det äntligen ha gått över. Känner mig dock helt slutkörd och måste erkänna att när jag spydde som mest längtade jag efter mamma och grät. Var väldigt länge sen jag mådde så här dåligt sist.förresten så har jag insett idag att vitaminerna som jag har blivit tvungen att börja käka på ordination av min läkare är rätt så äckliga. varför kan dom inte göra vitaminer som smakar gott? aldrig mer brustabletter iaf.det är nog guds straff till människan [ryser] ska dock övergå till tabletterna jag har, dom är äckliga också men man kan juh svälja dom hela. fast det står att man kan sitta och suga på dom [varför man nu i hela fridens dar skulle vilja göra det] förutom allt det här så har det väl inte hänt så mkt och kommer antagligen inte att göra det.Jag ska på stan imorgon och posta mobilen till lotta och sanna.kunde inte göra det idag av uppenbar anledning men som det ser ut nu så bör jag juh vara kry imorgon. Måste dessutom förbi elisabet också ska jag storstäda och gå på jakt i mitt förråd.förutsatt att jag nu får sova inatt.annars blir jag knäpp.aja. gå till köket och koka potatis nu, magen pallar nog inte nudlar idag. ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela