Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

väldigt länge sen sist:D

Publicerad 2008-06-26 18:18:31 i Allmänt,

nu så ska jag äntligen ta tag i det här och uppdatera lite:D har hänt så mkt så jag har skjutit upp det hela tiden:D sen jag sist skrev något så har jag hunnit vara på tältfest hos stefan.både invigning sen midsommar. sen så har jag varit i skellefteå på crousing som var fruktansvärt rolig:D också har joel varit här några dagar.då har vi varit på havsbadet och diverse andra ställen:D sen så har det blivit skellefteå några fler svängar och som vanligt har man bara roligt där:D sen så har jag och robban hunnit vara hem till arvidsjaur och kidnappa brorsan en sväng.och självklart käka av morsans blodpalt:D har hänt lite tråkigheter också men jag visste det skulle hända så nu fick jag iaf rätt gällande min magkänsla. jag ska lita på den och inte andras lögner:D tycker bara synd om dom inblandade.eller ja.iaf en utav dom.hon kan inte få det lätt i framtiden med tanke på allt som har kommit fram nu. den andra kan inte heller få det lätt.men det får han då skylla sig själv för. helt självförvållat och är man så jäkla dum så man gör som han har gjort så får han stå sitt kast:D i övrigt så känns livet riktigt bra nu:D jag blickar framåt och ser fram emot dom resterande planerna för sommaren:D jag hoppas bara att det blir aningen bätter väder snart så man kan vara mer ute och skaffa sig lite bättre solbränna:D fara och bada med polarna och bara njuta:D  nu i helgen blir det nog iaf att vara med skellefteåbor som det ser ut nu:D ska bli kul som fan. sen är det juh piteå summer games här i helgen så det blir nog grymt mkt folk.får bara se om jag är här nå då:D aja.det här blev en snabbuppdatering men jag ska vara lite ordentligare i framtiden:D nu är det iaf städning som gäller och sen polarn ;D  måste juh tillägga en grymt rolig grej innan jag avslutar det här som jag fick reda på igår:D sen i vintras innan jul så har jag gått ner 14,3 kilo!! det är juh sjukt bra:D så jag är grymt nöjd och ska fortsätta i samma takt:D inse vilken figur jag kanske har nästa sommar då;D aja.bye,bye tills vidare:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela