Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

Gävle..

Publicerad 2008-03-03 18:45:27 i Allmänt,

Nu har jag hunnit vara på rymmen igen. jag och en polare bestämde oss för att bila ner till gävle en natt. var ruskigt roligt både vägen ner och tiden vi spenderade där. hann träffa några fler wow polare, festa lite och käka hamburgare med senap på[jag lovar,det var faktiskt helt okej] självklart hann vi med att skämma ut norrland lite också på samma gång, robban blev utslängd från krogen för han lyckades puckla på en kille[som faktiskt förtjänade det] dock fick han beröm av den ena vakten som tyckte det var rätt gjort. Men utkastningen var inte nån katastrof eftersom det ändå var dags att dra hem till nisse på efterfest. Vi hann också med att sitta på fel?! bänk i gävle. Jag drog med zarthas och robban in till stan för att trycka i dom lite kaffe så dom skulle bli pigga en morgon. och då när vi satt på torget helt lugnt och sörplade kaffe så kom en pundare fram och frågade om vi hade nå braj att sälja. Vi glodde lite på han och sa nej då började han skratta.tydligen satt vi på bänken där bara knarkförsäljare sitter. Sen mitt i allt så pekade han på robban och sa att han tyckte han såg ut som en knarklangare från ockelbo!:D efter mkt om och men så gick iväg från bänken för att aldrig mer återvända till den och jag skrattade gott åt det där ett bra tag efteråt:D blev några lugna stunder också där nere. spenderade en kväll med att glo på tv och snacka om allt möjligt, pluss att vi var duktiga nog att gå på en mysig affär i närheten av zarthas och handla kaffe och dricka. annars hände nog inte så mkt speciellt där nere. På vägen upp stannade vi dock en sväng i umeå för att dra förbi på en fest en snabbis.fick provsmaka en riktigt mysko drink som jag egentligen inte vill veta vad den innehöll. Och allt slutade med att jag spenderade en natt i skellefteå innan jag fick skjuts hem. så nu vet ni vad kaffo har hunnit göra den senaste veckan och jag hoppas att ni alla har haft lika roligt som jag den senaste tiden:D


Det här är boll med min flickvän som nöttes rätt bra i bilen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela