Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

ibland är det lugnt också.

Publicerad 2008-03-18 10:09:30 i Allmänt,

Ska väl försöka uppdatera er om alla intressanta grejer som har hänt sen sist. men ska jag vara helt ärlig så är det inte så mkt som har skett, jag har tagit det rätt lugnt. dock har det blivit lite fester och diverse galenskaper som alltid händer på sådana. min syster och hennes karl var hit på efterfest i lördags.det var juh lite otippat med tanke på att dom bor massor med mil härifrån:D annars har jag väl mest bara varit med polare. har haft några besök av diverse människor och min soffa har varit rätt upptagen sista tiden. men det har varit kul och faktiskt rätt skönt att känna sig lite normal igen :D planerna nu är väl att jag ska få besök från stockholm rätt snart så det blir väl att slappa på som vanligt fram tills dess sen blir det nog rätt hektiskt ett tag:D ska dock bli grymt kul.sen är det väl snart min tur att dra ner dit och hälsa på alla människor där. saknar juh sanna och lotta grymt mkt, så jag måste juh ner och spana in deras lägenhet:D

har för övrigt världens bästa grannar har jag kommit fram till.och hanna är juh icket att förglömma heller. så grymt kul man kan ha bara man är lite uttråkad eller lite klantig:D

men nej.nu ska jag avsluta det här inlägget. kommer inte på något mer vettigt att skriva men alla som har tråkigt kan juh höra av sig:D börjar bli dags att göra nånting nu:D


den här bilden råkade jag hitta på datorn när jag satt och kollade igenom en massa gamla mappar. jag ska inte gå in på detaljer om dens uppkomst men jag kan säga så mkt som att det förklarar rätt mkt om vad jag och min kära vän sanna kan hitta på när vi är tillsammans:D

image43

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-03-23 17:14:38

Hahah, fy fan vad roliga minnen den där bilden väcker. :D

Postat av: kaffo

Publicerad 2008-03-23 17:19:02

haha ja visst gör den?:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela