Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

varma bär och allmänt softar time.

Publicerad 2008-09-12 16:42:15 i Allmänt,

Igår så kom Annette från Luleå hit och bjöd mig på lunch på golden, var riktigt nice. käkade biff med bambuskott och champinjoner, sen så körde vi till coop och inhandlade hallon,björnbär,vit choklad och glass eftersom vi tänkte se en film som hon hade,eller egentligen blev det två eftersom det var två filmer i ett. Dom var iaf grymt bra så nu måste jag försöka få tag i trean eftersom det tydligen finns en sån också [varför ska det alltid göra det?] minns inte nu vad filmerna hette men vi skrattade oss faktiskt igenom ganska mkt av dom fast det räknas som thriller/skräck , vet dock inte om det ska räknas som något bra eller inte :D

Utöver det så kan jag iaf säga att jag kände mig riktigt ambitiös och lyxig när vi körde in bären och chokladen i ugnen. att något så simpelt kan vara så gott och kännas så festligt går helt utanför mitt förstånd. kom på mitt i allting att jag skulle fota det men det blev ingen bra bild:( hade lite för mörkt i vardagsrummet när jag tog den men den får duga ändå. Jag antar att mina talanger inom fotografering kommer att utvecklas allt eftersom jag testar mig fram. Hur som haver. var grymt nice att träffa hon igen.

Körde för övrigt Karazhan raid i onsdags igen. gick ruskigt bra fast man kändes sig lite seg efteråt. dock fick vi inte ner sista bossen den här gången men det känns inte som om det var någon undergång precis. Var kul och rätt socialt så bara det var juh en höjdare.fck en yxa där som jag inte ens behöver men den gav mig lite välkomna pengar iaf. Och på tal om det.snart har jag uppnått mitt mål att samla ihop 20 000 guld, lite mindre än 2000 kvar nu. Sen blev jag även Morchera of the shattered Sun förra veckan. grymt nice titel.känns lite status att ha den.speciellt eftersom man inte kommer att kunna få den titeln nu när expansionen släpps.

Utöver det antar jag att det inte har hänt så mkt.var och hälsade på Marie och Jeremias idag men som vanligt så glömde jag bort att jag hade kamera på mobilen så det blev inga kort på dom. men det var grymt nice att träffa hon igen, och han så klart också. Jeremias har juh börjat gå för nån vecka sen så han traskade omkring lite vingligt och försökte komma åt allt på en gång, både mitt saftglas och blåbärsmuffin, sen blev han totalt faschinerad av mina naglar, vet inte om det var det att dom var långa eller om han hakade upp sig på att dom var röda. insåg också  tt barn har en sjuk förkärlek till hår vilket oftast innebär smärta. Men Marie verkade då må rätt bra och det var skönt att snacka med hon och uppdatera sig lite om hennes liv. Vi kom också på att vi båda hade bluetooth nu så vi passade på att skicka lite låtar till varandra till Jeremias stora förtjusning. Jag måste säga att han faktiskt gjorde riktigt ambitiösa försök att få tag i dom så det måste jag juh ge han en eloge för. Vi beslutade oss även för att surströmmingsätandet blir av nästa vecka. antingen torsdag eller fredag. så det kommer att bli grymt nice. jag ska trycka i mig så mkt surströmming så jag klarar mig till nästa år!

Men nu tror jag att jag har berättat allt av vikt, antar det eftersom jag inte minns något mer iaf. Får se vad helgen har att erbjuda. Funderar på att fara iväg och terrorisera nån polare eller så traskar jag över till micke och ser film. Hur som haver. nu är det nudlar som gäller och sen blir det till att fara ut på upptäcktsfärd.




Mitt sorgliga försök till att fota våra varma bär och glass. men det får duga tills vidare;D

Kommentarer

Postat av: IZZAH

Publicerad 2008-09-15 01:50:19

SNÄLLA RÖSTA PÅ MEJ !

http://microsites.nokia.se/6220/view.php?id=5189355

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela