Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

vecka 1 av mitt lugna liv.

Publicerad 2008-09-08 09:56:47 i Allmänt,

Veckan som har gått har varit riktigt nice, Hjalmar kom i söndags och stannade tills i  fredags. Fick världens bästa mobil av han i försenad födelsedagspresent. så nu slipper jag använda min gamla jobbiga samsung som var på väg att totalt lägga av. Sitter med en fin Nokia 7390 som till och med har en sladd till datorn. så nu kommer jag att kunna lägga upp massor med bilder i min blogg [hurra!]

Vi hann iaf med rätt mkt den veckan, blev dock ingen svampplockning pga vädret men vi hann vara ut på promenad varje dag vilket även innebar en längre sväng ut på klubbgärdet och furuborg, sen hade hjalmar några biobiljetter så han bjöd mig på bio,såg Indiana Jones, lätt sevärd film och jag hade grymt kul. Vi höll till och med på att få hela biosalongen för oss själva. men efter ett tag kom ett annat par in och satte sig också. Var dock en mäktig känsla fram tills dess.Kom att tänka på att sist jag var och såg bio var nästan två år sen. Det var när den första narnia filmen kom ut.i december.då var juh jag, mamma och hjalmar och såg den. Kan iaf säga så mkt som att stolarna inte har blivit nå skönare sen dess men det var värt obehaget.Dessutom så hade man juh utrymme så man kunde sitta precis hur man ville. Dumt att dom har fasta armstöd dock.annars hade man kunnat ligga och se filmen. det hade varit grymt soft! Hjalmar introducerade mig också för en ny dricka den kvällen. var iaf av märket Fanta och klart godkänd. nån sån där som är nyttigare tydligen.

Annars så har vi nog bara filosoferat mesta tiden av veckan, och utfört avancerad matlagning i Karro´s kök vilket resulterade i att jag har massor med matlådor i min frys nu [mkt,mkt bra] Fredagen kom min kära vän Anna från boden hit och hälsade på,var tänkt vi skulle dra på en födelsedagsfest senare på kvällen men jag började må sjukt illa så jag gick och la mig rätt tidigt [orsak är ännu icket känd] Anna överlevde iaf kvällen och jag vaknade klockan fyra lördag morgon pigg som en lärka. Spenderade morgonen med att se film,städa och boka tvättid.Sen på eftermiddagen blev det till att köra Karazhan raid i WoW med några polare och sen på kvällen så var jag bjuden på middag hos Nettan och Danne, var grymt nice. Micke var också bjuden så hela gänget var samlat igen. Börjar bli standard. i slutet av förra sommaren så hyrde vi juh en bungalow på havsbadet och käkade kräftor och i år så blev det middag hos dom. Var grymt gott, grillat med potatisgratäng och nettans mumsiga sallad, den här gången hade hon till och med lyckats göra salladen ännu godare än vanligt [jag kan dö för hennes sallad] dom andra drack öl men jag höll mig snällt till cola som dom hade köpt i enkom åt mig.Efter det blev det en massa surrande tills klockan blev rätt sent.jag var trött som en gnu och nettan skulle upp tidigt och jobba så jag traskade hem och efter det så stupade jag i säng.

veckan har varit riktigt nice med tanke på att jag ska ta det lugnt nu och jag har inte blivit knäpp av tristess än, men det kommer väl snart ;D nu är det iaf snart möte som gäller och sen får man se vad dagen har att erbjuda.



Detta är då min nya telefon,grymt nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela