Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

andra uppgiften: vad jag har ätit idag....

Publicerad 2010-12-04 19:01:52 i Allmänt,

undra hur intressant det ens är att veta vad jag har käkat idag :P vilket fall som helst, jag glömde totalt av att fota både frukosten och lunchen, men frukosten bestod iaf av havregrynsgröt,ett ägg på hårdbröd och mjölk. Till lunch käkade vi rester från middagen igår vilket var krämig potatisgratäng med stekt fläskfilé och världens godaste råkostsallad som jag numera är totalt beroende av :P till middag hade jens bestämt att det skulle bli palt, hans föräldrar kom hit och käkade och jens var den som gjorde palten, mkt gott måste jag säga :P för övrigt så tycker jag att vi har en rätt fin julgran, också har vi shoppat en "vuxen"- blomma, vi är numera stolta ägare av en orchidé som jag blev totalt förälskad i, från och med nu ska jag börja shoppa många fina orchidéer . aja. jag laddar upp lite bilder iaf, lyckades inte fota middag heller föränn den var avslutad så paltbilden är det som blev kvar när alla hade ätit :P

för övrigt så har det bara varit soft idag, har sett ett mirakel i new york också en julsaga, den nya versionen som faktiskt var aningen obehaglig.

nu är det iaf grönsaksstavar och dip som gäller :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela