Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

dagens måsten.

Publicerad 2010-12-06 07:34:11 i Allmänt,

idag har jag inte så mkt jag måste göra, ska på praktiken, sen till Iris och ha CRA och sedan ska jag bara fixa middagen, vad jag vet iaf. btw. tror jag har hittat ett soft recept på kasslergratäng, med vitmögelost! :D mumma!

Annars så kan jag konstatera att jag är inne i en period då jag sover jävligt dåligt, den senaste veckan har jag bara fått sova en tredjedel av det jag har gjort senaste månaderna så min hjärna är totalt slut och kroppen likadant.

Jens fick till och med upplysa mig om hur sången man sjunger när någon fyller år går. jag hade grubblat på den i två dagar men inte lyckats komma ihåg hur den gick utan fick bara fram låten stilla natt när jag försökte. aningen skumt, tror min hjärna verkligen lider av min sömnbrist, för övrigt så har jag börjat med en halvseriös diet, insåg att mina kläder har börjat bli lite tighta så jag trodde jag hade gått upp typ tio kilo fast när jag ställde mig på vågen så var det bara ett och ett halv kilo som jag har gått upp sen i somras, så antingen har mina kläder krympt eller så visar vågen fel men jag har hela tiden använt den där så jag vete tusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela