Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

en utmaning.

Publicerad 2010-12-02 07:05:08 i Allmänt,

snor den här från mina kära vän evelinas blogg, tydligen är det något som är på "mode" i bloggvärlden nu, hon tänkte använda den i 30 dagar för att hon är så kass på att uppdatera sin blogg, vilket jag också är. so here we go!

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Det här åt jag idag.

♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

♥ Dag 4 – Dagens måste.

♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

♥ Dag 6 – Min dag.

♥ Dag 7 – Min bästa vän.

♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

♥ Dag 9 – Min tro.

♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.

♥ Dag 11 – Mina syskon.

♥ Dag 12 – I min axelväska.

♥ Dag 13 – Den här veckan.

♥ Dag 14 – familjen

♥ Dag 15 – Mina drömmar.

♥ Dag 16 – nutid istället för framtid.

♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.

♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.

♥ Dag 20 – Den här månaden.

♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.

♥ Dag 22 – Det här upprör mig.

♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.

♥ Dag 25 – filosofisk utläggning.

♥ Dag 26 – Mina rädslor.

♥ Dag 27 – Min favoritplats.

♥ Dag 28 – Det här saknar jag.

♥ Dag 29 – Mina ambitioner.

♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2010-12-14 11:00:06

Hej! SÅ kul, det här jag kommer jag att följa med glädje :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela