Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

nr 12 : min axelväska...

Publicerad 2010-12-21 15:05:32 i Allmänt,

Fattar verkligen inte den här punkten, onödigt vetande ala de lux, eller det är väl iofs hela listan egentligen. haha! :D men men, jag har använt axelväskor i 12-13 år tror jag, har aldrig förstått mig på handväskor,dom är juh bara i vägen när man måste gå och hålla i dom hela tiden, otympliga eller opraktiska, vilket fall som. i min är det många oliksa fack,alla har sin enskilda funktion, handsfreen och telefon i en, plånbok,pennor och nycklar i ett. busstidtabell i ett, almenackan i ett annat osv osv. jag rymmer det mesta i min väska, ska jag bort 2-3 dagar så rymmer jag oftast alla ombyten i den som behövs inklusive borste och necessär :P


så nu vet ni allt om min axelväska, som jag för övrigt behöver byta ut mot en ny, min har klarat sig i ett år nu och nu är det dags att göra sig av med den för den är grymt trasig överallt, kostade mkt men höll inte så länge :/

Sen så har jag haft syrran och max på celebert övernattningsbesök söndag till måndag, så vi passade på att julbaka lite chokladbiskvier,knäck av olika slag och två sorters ischoklad, ikväll eller imorgon ska jag och jens utöka ischoklad-förrådet med lite andra smaker så det blir roligt :D

idag hade jag sista dagen på praktiken nu innan jul btw, jag har "lov" fram tills den 10 Januari då alla elever kommer tillbaka så jag har laddat upp med en massa böcker som jag ska läsa under ledigheten, sen så ser jag grymt mkt fram emot nyår, det kommer att bli fucking AWSOME! ska bli trevligt att få finbesök av lite pitebor och en förrädare. haha! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela