Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

Nr 13: den här veckan...

Publicerad 2010-12-22 14:40:45 i Allmänt,

Ska jag inte göra något ansträngande, idag är det ischoklad av alla möjliga smaker som produceras och imorgon ska det sista göras på alla julklappar, mkt "pyntande" så att säga. Sedan är det ett obligatoriskt besök hos tandläkaren, tvätta en sväng och sedan bär det av hem till skogen med jens och fira jul med släkten min. kommer att bli grymt nice att vara där i några dagar, äta gott, mysa och allmänt ha det trevligt. Jag vill fara dit nu känner jag bara för att få sova i min och syrrans stuga på gården med en eld som sprakar och världens mjukaste underbaraste säng som jag hela tiden saknar :D sen är juh mysfaktorn ännu högre just för att jens följer med, kommer bli härligt att bara vara några dagar :D

när vi väl kommer tillbaka till "verkligheten" här i Älvsbyn så blir det väl antagligen att sticka på mellandagsrean i luleå, det är väl nästan obligatoriskt att shoppa lite då iaf, hitta några bra gardiner till köket osv. btw, finns det ingen som har åtta stycken panelvagnar till övers?!



vit ischoklad med citronsmak

[Vit ischoklad med citron, mumma!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela