Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

nr 14: Familjen

Publicerad 2010-12-27 08:49:29 i Allmänt,

Känns som jag redan har täckt upp familjen ganska bara i dom tidigare inläggen, vi är inte så många kvar i min släkt så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här faktiskt förutom att min familj är dom jag älskar högst på denna jord, dom är allt för mig och jag hoppas att alla får stanna kvar ett bra tag till med hälsan relativt intakt :D

För övrig så vill jag bara gå och gräva ner mig eller något, har haft ett sug som heter duga i en vecka och igår var det så intensivt så jag höll på att knäa totalt, slutade med att jag grät mig till sömns, shit alltså säger jag bara!

Idag är det inte lika hemskt men tillräckligt för att jag ska vara aningen disträ, vill bara kunna koppla bort känslor och tankar men men, har skickat ett meddelande till min CRA- person så kanske hon får mig på andra tankar.

är så skumt när man kan tänka rätt och logiskt men inte känna det. Kroppen bara skriker efter droger fast jag hela tiden försöker tänka på varför jag har lagt ned med dom och påminner mig allt jag vinner på att hålla mig ifrån dom.

Av någon anledning känner jag mig alltid fruktansvärt ensam när det blir såhär,det fuckar juh upp skallen totalt och tillslut börjar jag glorifiera drogerna och längta efter "samhörigheten" man hade när man tog dom, vilket jäkla bullshit egentligen, men det är så jag känner fast jag vet att det bara är en glorifiering. gah! jag blir tokig...

Kommentarer

Postat av: zaida

Publicerad 2010-12-27 10:42:39

god morgon !

Postat av: Cass

Publicerad 2010-12-27 14:11:56

Kolla in min stora bloppis !! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-27 15:35:07

Hejhej,

just nu har jag en tävling där man kan vinna en lila design på min blogg, www.yaradesign.blogg.se ! Kolla gärna in den och delta om du vill

Kramar.

Postat av: anne

Publicerad 2010-12-27 15:35:16

fin blogg.

du skriver jätte bra. man fastnar direkt.

jag plöjde igenom inlägg efter inlägg:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela