Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

Nr 15: Mina drömmar....

Publicerad 2010-12-29 14:25:46 i Allmänt,

Egentligen har jag väl bara en dröm; att få vara lycklig merparten av mitt liv och tillfreds. Men för att kunna bli det så är det lite mål som jag måste uppfylla.

Exempel på dom är att:

  • Lyckas fortsätta hålla mig drog/nikotinfri
  • Fixa ett jobb som jag trivs med tex som bibliotekarie-assistent
  • Hitta på äventyr/aktiviteter/hobbies osv som håller mig sysselsatt och ger mig variation.
  • Jobba med min personliga utveckling- positivitet- bemötande osv osv.
  • I slutändan bilda familj när allt är relativt stabilt.
  • Bli mer human.
Jag tror det täcker det mesta iaf, jag har säkert glömt skriva lite saker men allt hänger juh som ihop på ett sätt, jag kans skriva 7000 underkategorier och tillvägagångssätt till varje punkt men så djupt behöver vi nog inte gå.

Min dröm är helt enkelt "bara" att vara så lycklig som jag endast kan fixa och att klara av allt som behövs för att bli det [vilket även innebär kunskap att kunna hantera när det väl blir dåligt så jag kan komma tillbaka till lycka så fort som möjligt]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela