Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

uppgift 7, min bästa vän.

Publicerad 2010-12-10 07:45:52 i Allmänt,

Glömde bort att uppdatera igår men jag gjorde då inget utöver det vanliga, dock har jag varit skitnere sen middagen och är det fortfarande, känns tungt allt, och jag vet inte hur jag ska göra med något, men jag är iaf inne på tredje dagen som rökfri och dieten går då bra så jag får väl vara glad över det iaf :)

Hur som haver, min bästa vän Sanna aka Sannanas aka stockholmsmuppen är den härligaste människan jag vet, som står ut med alla mina knäppa sidor men som även vet vem jag är, hon vet nog precis alla sidor av mig på gott och ont, jag tror att nu krävs det ett shrek citat: "jag är en lök eftersom jag har flera lager, juh mer man skalar bort desto fler hittar man,eller något sådant. och sanna har sett alla bra och alla dåliga sidor hos mig och hon accepterar mig ändå, är väl det som är så underbart.hon har hjälpt mig igenom mkt, till och med när hon inte ha varit fysiskt närvarande, när man vet att hon finns där, bara ett samtal bort eller en tågresa, det gör mkt. att man vet att det alltid finns någon för en som inte smäller igen dörren om allt skulle knasa sig totalt. det är väl...ja, Trygghet! skulle jag tro.

Vi har haft mkt roligt tillsammans under åren, otaliga minnen av konversationer, flummande, ölande, kalles, kidnappningar ja, listan kan bli lång,Jag minns även när vi slogs och den gången när vi brottades så vi hamnade i vattnet och höll på att dränka varandra. jag kan helt enkelt inte göra annat än att skratta! :D hon är den roligaste och härligaste människan jag känner, hon kan alltid få mig glad och jag hoppas att jag har samma effekt på hon, dessutom så är hon är den blivande gudmodern till alla mina kommande barn och det känns som ett bra drag för hon ger mkt till sin omgivning, hon är stark, men inte övermänsklig, hon har etik, moral och självkänsla och framförallt så är hon sig själv. det finns ingen som hon.så det här blir en sorts tribut till henne, vad vore livet utan sanna?!

Att hon har överlevt i stockholmsdjungeln än så länge säger väl allt, dock börjar jag bli lite orolig för hennes tankeverksamhet, den verkar lite förslöad :P

men men, hon kommer iaf hit nyår och då jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela