Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

uppgift 8, ett ögonblick

Publicerad 2010-12-11 14:21:15 i Allmänt,

Jag trodde ärligt talat inte att jag skulle ha något att skriva om här men som av en slump så sattes just shania twain- you´re still the one igång på lugna favoriter som vi nöter idag och jag mindes direkt som taget ur en scen hur vi åkte bil med mamma och pappa för massor med år sedan och pappa nötte hon i evigheter, tror vi var påväg hem från ammarnäs eller sorsele, fick som någon sorts mysig känsla i kroppen när jag hörde låten, återigen, lite trygghet och mys ungefär.

för övrigt så har jag gått ned 2,5 kilo så dieten verkar då fungera, och jag är fortfarande nikotinfri, dock har jag PMS som heter duga! blir nästan lite arg och irriterad på mig själv till och med :D

sen så har jag och jens suttit och beställt hem nästan alla julklapparna som vi hade kvar att handla. är dock några som vi måste handla i någon utav städerna nästa helg.

men men, städil kände jag att jag fick sug efter nu så nu har jag inte tid att skriva något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela