Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

helgen

Publicerad 2010-03-29 11:11:36 i Allmänt,

har varit hos veronica och mamma o pappa, var riktigt nice faktiskt, städade och organiserade mitt rum för första gången på massor med år faktiskt! yey blev även bestämt att jag och jens sticker dit på onsdag efter han har slutat jobba, kommer bli riktigt nice att vara där i några dagar. Sticker till Piteå dock lördagen för att fara på hjalmar och anns förlovningsfest.

Jens introduktion i familjen gick riktigt bra tror jag, var då han som sa att vi kunde sticka dit igen i veckan. inte illa måste jag säga faktiskt ! :P

brorsan var hemma söndagen så jag hann prata av mig lite med han faktiskt, var riktigt härligt måste jag säga att surra om allt mellan himmel och jord,jag tror jag klarar mig några dagar nu från att prata:P

idag ska jag på byn och leta reda på nå rosa garn åt mormor,sen ska jag hämta ut pengar så jag kan sticka till Piteå imorgon för att fara på mina möten.

Ska även käka middag hos jens föräldrar idag, köttsoppa står tydligen på menyn,sen ska jag hjälpa jens mamma att städa ur ett skåp och rengöra deras kristallkrona i vardagsrummet. Hans föräldrar är juh båda sjuka så dom har lite svårt att göra vissa grejer. Hans mamma har problem med några nerver efter en operation så hon kan nästan inte göra något utan att det gör fruktansvärt ont.

hittade även en grej på nätet idag, den stämmer såväl tycker jag så jag slänger in den här.


"Livet är så kort, det är lätt att glömma bort
Man presterar och levererar i både vått och torrt
Men dagarna och nätterna ska gå i harmoni
Allting blir så lätt när man förstår att man är fri"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela