Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

onödig fakta

Publicerad 2010-03-15 13:09:12 i Allmänt,

100 frågor

1. Tre namn jag lyssnar till:karro,kaffo och karolina
2. Någonting jag tycker om med mig själv: min förmåga att vända negativa saker till något positivt
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: har svårt att säga nej ibland gällande vissa saker.
4. Detta är jag rädd för: höjder,spindlar och getingar/humlor
5. Tre saker jag vill ha varje dag: skratt,musik och mat (antar det är livsviktigt så)
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: spela gitarr i Guitar Hero, stå på händerna,bygga ihop bord från IKEA
7. Detta tycker jag om att göra: känna mig fri, umgås med folk och känna harmoni.
8. Detta vill jag göra just nu: gå ut i solen
9. Bästa känslan: Glädje!
10. Värsta känslan: skam
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: vara händig och tänka logiskt, ha bra koll helt enkelt.
12. Vill jag vara kär just nu? Ja och det är jag så
13. Jag vill gifta mig: njae alltså, vete tusan där.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: shit alltså, alldeles för mkt tyvärr.
15. Min käraste ägodel: humm,förutom karln då? :P telefonen kanske, eller så min backup skiva som är lost för tillfället med alla minnen på från tidigare.
16. Något jag vill ha i present: ehum, kläder antar jag, är lite fattigt om sånt
17. Detta har jag på mig just nu: svarta byxor och svart huvtröja
18. Favoritkläder: antagligen mina byxor från H&M, älskar dom.
19. Favoritdjur: fisk? kanske
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Det mesta beroende på humör
21. Favoritlåt just nu: henok achido- high on life (when the drugs don´t work)
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligaste är antagligen historia, tråkigaste var nog alltid matte
23. Stjärntecken: lejon
24. En bok jag gillar: alla av david eddings
25. En film jag älskar: the green mile
26. Tv-program jag gillar: top chef, criminal minds, csi mm
27. Favoritdoft: Har ingen favorit riktigt
28. Detta äter jag gärna: grillat :D
29. Dricker helst: öl
30. Favoritgodis: har inget riktigt favoritgodis,är olika från gång till gång
31. Hit vill jag gärna åka på semester: thailand eller turkiet
32. Färg på mina ögon: gröna
33. Min längd: 167
34. Jag tror på: Hoppet
35. Jag spelar: inget numera
36. Person jag beundrar: Jag beundrar personer som kan, vill och vågar.
37. Så här bor jag: i en riktigt schysst lägenhet på klubbgärdet, Piteå
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga döda men inga levande heller
39. Det här tänder mig: ******
40. Det här gör mig avtänd: vissa sorters personligheter och trams.
41. Favoritfärg: Svart,rött
42. Favoritcitat: Life is to short to wake up in the morning with regrets. So love the people that treat you right, forget about the ones who don't. Believe that everything happens for a reason. If you get a chance, take it. If it changes Your life, then let it.
43. En hemlighet jag vet: flera
44. Bästa present jag fått: svårt att säga
45. Senast köpta skiva: kommer inte ihåg, måste vara säkert 12 år sen jag köpte en sist.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: håret antagligen
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: magen
48. Udda förmåga/egenskap: kanske inte så udda men jag har rätt bra muskelkontroll.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: koala eller nå, dom gillar att sova :P
50. Vad lyssnar du på just nu? henok achido feat sophia somajo-pusher
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? käkat lunch med karln på byn och diskat. ska rensa garderober sen.
52. Var är dina föräldrar födda? ehum,ingen aning, men dom kommer iaf från ammarnäs och ånäs.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? programmet till min telefon
54. Vilken är din favoritrestaurang? golden dragon
55. När badade du i en pool senast? minns inte,flera år sen
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Jo när jag var yngre var det rätt många
57. Hur många barn vill du ha? två stycken
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? reggae
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? jupp
60. Vad har du för TV-kanaler? standard
61. Har du åkt moped någon gång? Ja det har jag.
62. Har du busringt någon gång? Jo när man var yngre
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej, ahr inte ens bil eller körkort så
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? ja bara för kickens skull, frågan är bara om jag skulle hinna svimma innan.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? öland
66. Har du en egen trädgård? Nej men en uteplats iaf
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Disneys
68. Kan du alla orden i nationalsången? Nope
69. Badkar eller duschkabin? badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? hmm...law abiding citizen
71. Favoritpizza? Beror på vars jag äter.
72. Chips eller popcorn? Hmm, chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? använder itne läppstift.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? nope
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nope
76. Apelsin eller äppeljuice? Apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? med jens, käkade dagens.
78. Favoritchoklad? Marabou
79. När röstade du senast? förra regeringsvalet.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? i somras
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? nope men medalj
82. Är du bra på matlagning? relativt
83. Klarar du att tanka själv? har aldrig ens provat
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? Nope
85. Pepsi eller Coca Cola? cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej
87. Vad var det senaste du handlade? Mat
88. Har du kräkts offentligt? jupp
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? sanna kärleken så klart.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jupp
91. Har du ringt något betalnummer? jupp när jag var mindre
92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja det ska man vara
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? mormor
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Nja normalt skulle jag tro
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Välkommen till röstbrevlådan....
96. Vad har du i din väska? plånbok,nycklar,snus,tändare,deo och lypsyl.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? ser på tv?
98. Vad är du tacksam för idag? Mina vänner
99. Var hittade du den här listan? fick den mailad till mig
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät? Det gör man ju som man vill den var ändå inte så intressant.

Kommentarer

Postat av: kaffo

Publicerad 2010-03-26 14:43:01

trodde fan jag hade bruna ögon men tydligen har jag gröna :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela