Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

Planer

Publicerad 2010-03-24 14:59:43 i Allmänt,

Har många planer på g för tillfället. Var egentligen tänkt jag skulle sticka till mamma och pappa men jag har ställt in det. Istället så ska jag invänta helgen och sticka till Abborrträsk. Jag och Jens tar och packar in oss i bilen på fredag och far för att hälsa på Veronica och hennes kille i Abborrträsk för att ha så kallad "par middag" fan vad vuxenpoäng man fick för att man använde det där ordet , vet dock inte om vi blir där hela helgen. Vilket fall som så måste man juh fara förbi mormor,moster, mamma och pappa innan vi far tillbaka till Älvsbyn. Blir intressant att sk "visa upp" Jens för familjen, lite nervöst faktiskt men det bör gå bra. Tror inte brorsan eller farsan ska hinna skrämma han. Fast iofs så tror jag Jens är rätt immun också för sånt.
Snart är det juh påsk också, egentligen hade vi tänkt sticka hem till mamma och pappa då men eftersom jens bara har ledigt fredagen nästa vecka så sket det sig eftersom vi har lovat bort oss på Hjalmar och Anns förlovningsfest som är lördagen. Ingen större vits med att åka till Falkbo bara över dagen så. men sen tror jag, hör och häpna, att jag inte har något speciellt planerat förutom dom obligatoriska mötena i Piteå.

Ser iaf fram emot helgen grymt mkt och hoppas att det blir riktigt nice. men nu ska jag iaf ta tag i mitt hemmafru liv eller vad tusan man kan kalla det och diska och städa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela