Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

R:I:P niklas

Publicerad 2010-03-23 12:30:40 i Allmänt,

Du var som min bror, min far, du var min bästa vän,du fanns alltid som en pelare oavsett vad, vi var överens, du skulle vara för evigt, men nu är det inte så och jag måste konstatera att utan dig känner jag mig jävligt lost, spelar ingen roll vars jag är, det blir inte bättre för du finns inte längre.du lämnade livet, gled iväg någon annanstans och det spelar ingen roll hur mkt jag söker, du är borta och kommer aldrig någonsin tillbaka, saknar dig som fan.
Du är evig i mitt hjärta.♥ fan kärlek min älskade vän,remember: jimmy eat world- hear you me och henok achido- high on life (when the drugs don´t work) ♪♫

trion dan före nyår 2009/2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela