Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

punkt 29 – Mina ambitioner.

Publicerad 2011-02-04 09:57:33 i Allmänt,

På något sätt känns det som att den här punkten också redan är avverkad tidigare.

Blir som en sorts mix med flera av dom tidigare punkterna så jag känner inte att det behövs skrivas om igen.

För övrigt så har det inte varit någon praktik på hela veckan, har inte haft ork eller motivation till det. På måndag är det möten hela dagen som gäller, timma efter timma och sen får jag veta lite mer om vad som kommer att ske i framtiden, ska för övrigt träffa min potentiella kontaktperson då så det blir spännande, vet inte riktigt vad jag har för några förväntningar på det. Om jag ens har några. Vet knappt vad det innebär ens att ha en sådan så jag kommer att sticka dit med ett öppet sinne, det är nog det viktigaste.

Sen hoppas jag att den här svackan tar slut någon gång, jag vet att det blir bättre, frågan är bara när.

Som tur är så har jag några människor i vardagen som lyfter upp mig när jag inte själv orkar, dom är ovärderliga. Och Jens är en ängel, han får mig att skratta fast jag har gett mig fan på att tycka synd om mig själv och dra täcket över huvudet. han är verkligen en klippa och jag undrar ofta vars han hittar sin styrka till att fungera i vardagen, att hålla sig på rätt spår. Ibland försöker jag verkligen lära mig det han verkar ha greppat någonstans efter vägen, men än så länge har jag inte kommit på det helt.

Try and error eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela