Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

nummer 24 – Det här får mig att gråta.

Publicerad 2011-01-25 12:01:14 i Allmänt,

Idag vet jag ärligt talat inte vad jag ska skriva här, det finns mkt som får mig att gråta, men samtidigt ingenting. Vet inte hur jag ska förklara eller beskriva det hela, jag kan gråta en tår men inget mer. Det tar stopp numera och jag antar att det finns en anledning till det.

Istället för att gråta, eller ge extrema uttryck för mina känslor numera så har jag dom där stunderna då allting bara är som det är, ett sorts dystert konstaterande.

Finns antagligen anledningar till det också, jag tar mig igenom det genom att existera. Jag har ett mål som jag ska lyckas med kosta vad det kosta vill.

Annars vet jag att lejonkungen får mig att gråta numera, och mina drömmar.

Shit vad deprimerande inlägget blev nu då, kan åtminstonde lyfta upp det med att jag och jens firade våran årsdag i helgen så det var romantiska inslag konstant, frukost på sängen, Titanic, romeo och julia [mkt skum film] middag med levande ljus och dessert ala de lux. Helt enkelt en massa mysande bara och det var härligt.

Man måste nog se till så att man försöker hitta ljuspunkterna i livet, iaf en dag som denna när jag antingen har vaknat på helt fel sida eller bara behöver få spy ett tag. Är less idag men så måste det också vara ibland så det är bara att gilla läget och ta sig igenom dagen med kunskap om att morgondagen garanterat blir bättre. Allt brukar se ljusare ut när jag har fått sova på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela