Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

snodde denna pga tristess...

Publicerad 2011-01-05 14:05:20 i Allmänt,

Nyårs-listan.

1. Gjorde du något i år du aldrig gjort förut? massor, fast mer inom personlig utveckling, dock besteg jag hundberget några gånger också har jag hunnit läggga ned med alkohol,droger och nikotin.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Gav aldrig några förra nyår, tror jag sov bort det.

3. Blev någon / några av dina vännen föräldrar i år? haha det kan man lugnt säga, babyinvasion!

4. Dog någon som stod dig nära? ja tyvärr.

5. Vilka länder besökte du? inga

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? faktiskt inte.

7. Vilket datum år 2010 kommer du alltid att minnas? 23 januari, 26 februari och 1 juli.

8. Vad var det största du gjort 2010? Oj! svårt att välja men det är nog besluten jag har tagit. 

9. Största misstaget? Ingen aning, har gjort flera men svårt att veta vilket som var värst.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja

11. Bästa köpet? Scannern/skrivaren och matberedaren våran + platt tvn, riktigt sweet!

12. Vad spenderade du mest pengar på? humm, kläder och mat antagligen

13. Gjorde någon dig riktigt glad? Jens! sen såklart syrran också.

14. Vilken låt kommer alltid att påminna dig om år 2010? alldeles för många.

15. Var du gladare eller ledsnare i jämfört med tidigare år? mkt gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer? tagit bättre hand om mina närmsta.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? misstag.

18. Hur tillbringade du julen? Hemma i skogen hos föräldrarna med släkten och Jens.

19. Blev du kär under 2010? ungefär, slutet av 2009 är nog mer korrekt.

20. Hur många one-night-stands? Inget

21. Favoritprogram på tv? Criminal minds

22. Hatar du någon nu som du inte hatat i början av året? Jag hatar i princip ingen, men jag har valt bort många ur mitt liv.

23. Den bästa boken du läste i år? Svårt att säga, förmodligen kitchen confidential som jag lånade och nu försöker köpa :D

24. Största musikaliska upptäckten? Henok achido

25. Något du önskade dig och fick? Jo mkt, ett riktigt liv!

26. Något du önskade dig men inte fick? Nej

27. Årets bästa film? the crazies

28. Vad gjorde du på din födelsedag? Käkade tårta och hade besök och sen på kvällen så blev det fest i Piteå

29. Finns det någon som gjorde ditt år ännu bättre? Ja

30. Vad fick dig att må bra? otroligt mkt olika saker,Jens framför allt och sedan dom små glädjeämnena i livet, praktik, sunda val, insikt, ordning.

31. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen

32. Vem saknade du? Morfar, Erik och Niklas

33. De bästa nya människorna du träffade? Tove, Ida (reunion), Magnus, Linda och Christoffer

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela